D' OUDE SCHOOL | FITNESS & sportschool

Fitness betekent onder andere letterlijk gezondheid. Fitness bestaat onder andere uit de volgende componenten: hart/long uithoudingsvermogen, spierkracht, spieruithoudingsvermogen en lenigheid. Regelmatig trainen zorgt er meer stressbestendigheid, een beter zelfbeeld en een betere nachtrust. Onze fitnessruimte is 6 dagen in de week geopend waar u onder begeleiding maar ook vrij kunt sporten.

UNIEKE BEGELEIDING

Door onze achtergrond als fysiotherapeut kunnen wij de klanten meer bieden dan enkel alleen advies op het gebied van trainen opzich maar door het denken in totale beweegketens valt er meer te behalen uit de fitness apparatuur. Het is een uitdaging om iemand te begeleiden van behandeltafel tot functioneel (lekker sporten) bewegen in de fitnessruimte.

Nieuwsgierig? boek een proefles

wist u dat?

“Door middel van gerichte training op preventieve basis veel kunt doen aan nek-,rug-,schouder-, en knieklachten, overgewicht, rusteloosheid en stress!”

vrije fitness

In onze sportschool kunt u terecht om lekker en verantwoord aan uw fysieke weerbaarheid, kracht en conditie te werken. Naast plezier hebben in wat je doet, moet sporten vooral gezond zijn.

groepslessen

Gaat u voor een stevige sessie, BMW (buik moet weg) met Monique?

personal training

Samen met Monique lekker een uurtje trainen op uw eigen tempo. Vraag naar de tijden en mogelijkheden.

MEDISCHE FITNESS

Heeft u klachten, of heeft u deze gehad en u zou graag weer gaan sporten. Alleen weet u niet goed wat uw mogelijkheden zijn op het gebied van bewegen/ gezond bewegen! dan is medische fitness iets voor u, onder begeleiding van een fysiotherapeut gaat u sporten en zo leert u weer, wat het lichaam wel en niet kan.